![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |
| By N2H | |||||||
Místo, kam jít, pokud jste Venku blogger a chcete mluvit shop, mají Techie otázku, atd.
Všechna slova a fotografie jsou chráněny autorským právem 2010 Darren Christie, pokud není uvedeno jinak
Elements of SEO se Powered by WordPress | Zveřejnit Website Development - Alibi Productions
11.července 2009 @ 8:35 pm
Excellent stuff! Věděl, že by stálo za to sem vrátí později v den!
11.července 2009 @ 8:51 pm
Jsem rád, že vám to líbilo. Zítřky post se děje se na 8am, bylo napsáno a plánované. Takže něco ke čtení a zároveň má šálek čaje a snídaně.
^ _ ^
11.července 2009 @ 8:59 pm
Ta ny mate! Nad kamna exttravaganza správně spojeny do nového vlákna OM, teď! Díky Mole, lol! Jen dát odkaz na chybějící ven 's' na 'whitespider' nebyl já!!
11.července 2009 @ 9:08 pm
Trev, díky naději, lidé tam bude líbit, nebo jej najdete užitečné.
12.července 2009 @ 7:03 am
Při pohledu na šíření plamene na některé z těchto kamen se zdá, že některé z nich by bylo lepší volbou než ostatní. Zatímco všichni 'práci' v horní hořící kamna jako Gnome by vypadal jako účinnější v tom smyslu, že se soustředí plamen pod hrnce a nikoli do strany. Použití čelního skla by pomohla kontrola plamene, ale já dotírat, ale myslím, že některé jsou ze své podstaty lepší využití než ostatní.
12.července 2009 @ 8:44 am
Baz, myšlenka na video bylo ukázat nějaké kamna v provozu s ním. Pokud si všimnete, že 3 doporučuji flexability pro použití s bushbuddy jsou "top hořáky", a to je vzhledem k šíření plamene.
Důvodem ukazující některé z kamen byl následující:
desetiúhelník - to je jeden Bob doporučuje.
whitebox sólo - jeden z lidí, který mě kontaktoval o tom přemýšlel o použití whitebox sólo s ním.
Máte také podívat na banku, který používáte, Netvrdím, že jsem použil správné hrnce na videu. každý ví, v případě, že používáte whitebox potřebují široký bank.
Ale dobré body nicméně.
Některé z určitého fóra, pouze sledoval, jak málo se na video a postrádal trochu na konci, kde jsem řekl, čelní sklo by bylo zapotřebí také.
Zobrazené cesta byla ok pro lehký vánek něco silnější bude určitě potřebovat čelního skla. Plus pro natáčení kvůli ukázat, co v provozu jsem musel udělat bez čelního skla, aby lidé viděli plameny, atd.
12.července 2009 @ 9:18 pm
Ano, rád bych měl novou myš, aby mohl vyjmout a vložit, aby na vlákno OM Darren!
12.července 2009 @ 9:27 pm
Napsal jsem v trochu tam na tom teď tak jako tak ok!
12.července 2009 @ 9:39 pm
thnx, také CTRL-C a Ctrl-V je zkopírovat a vložit
13.července 2009 @ 4:44 am
Je to tady! Netušil jsem, že se vpravit se do tohoto počítače věcí jeden den!! válet se
13.července 2009 @ 9:31 am
Některé z určitého fóra, pouze sledoval, jak málo se na video a postrádal trochu na konci, kde jsem řekl, čelní sklo by bylo zapotřebí také.
Darren - to jsem byl já myslím. Sledoval to všechno nakonec díky Trev.
Myslím si vaše stránky a váš závazek k přezkoumání kamna atd. Cheers
My body byly
9 minut je poměrně dlouhý videoklip, tak bych si dal něco o čelní sklo je potřeba před než po. Bylo by užitečné, myslím, a nenechají se odradit obtěžuje rychlý jako já!
a myslím si, že (stejně jako Baz), které mohou být neúmyslně dává falešný dojem, pokud jde o užitečnost potstand s některými z kamen-i s širší pánev - spotřeba paliva / varu třikrát za množství studené vody bude zapotřebí dát přesnější obraz, ale myslím, že víš!
Díky
Mole
13.července 2009 @ 10:45
Mole, díky za komentář a chválu.
Některé zajímavé body.
Hlavním bodem nebyl k přezkoumání kamna, chci dát sporáku vlastní vyhrazené pro zvláštní, že tak, že jsem si na všechny body (doufejme), kde jsem dát vařit čas a použít správnou banku atd. A pro To jsem vždy vyzkoušet a revize údajů dávám, která, pokud lidi, že jsem něco chybí, že si myslí, že potřebují vědět, pak mám vždy otevřené a dodal, že informace, videa. Chci, aby se stejně informativní jako možné lidi.
Myslel jsem, 9 minut, aby show 7. kamen v použití jako zálohu na Bushbuddy byla krátká. Normálně to trvá tak dlouho na jeden sporák!
Vidím, že přední sklo komentář pracovat na začátku. Ale já jsem pocit, že to bylo správné, že ho na konci jako součást shrnutí.
Baz je bohužel pryč na dovolené, takže budeme muset počkat, až se vrátí, aby objasnila, zda na jeho místě byl založen kolem fakt jsem používal špatně hrnce, nebo ne.
Pořád říkají, že místo na video není k přezkoumání sporáku, ale ukázat, jak se pracuje v použití s bushcooker / bushbuddy. Které by všichni mohli, ale jak jsem řekl na konci 3 poskytují lepší možnosti, jak zálohovat, než ostatní.
Ale umožní podívat se na horší pachatel ve videu pro plamen je široká, Whitebox Solo. Vezmeme-li hrnec z rovnice, a předpokládejme, že používáte banku dostatečně široká. Pak z hlediska stability za použití, jak je uvedeno ve videu je přínosem, protože věci jsou více stabilní.
13.července 2009 @ 12:27
Hi skvělé vid! Souhlasím s Vámi, že Vaše stanovisko bylo ukázat užitečnost kamen spolu s kamarádem Bush / sporák, & věří, k tomuto účelu vám ukázal, že docela dobře. I have 1?, Není relevantní pro krbová kamna, ale více kombinací, kamaráde Bush s eta moc bank. Napadá vás sekundárních bank, která také může hodit se uvnitř, nebo je tam prostě není prostor?
14.července 2009 @ 9:46 am
Hi Darren
Díky za odpověď
Body brát o své záměry!
Stále nejsou jisti stánku s širším flambované hořáky když - jo budete ztráty tepla stánku plameny budou dotýkat se toho.
s mými domácími dřeva vypalovačky jsem zjistil, že nejlepší meths hořák byl komín - podobně jako kužel hořák, protože se zaměřuje především plamen do banku základní není na stánek / woodburner, tak ztrácí effiency
Na zdraví
14.července 2009 @ 1:12 pm
padstowe, díky za komentář. Nechápu, jak jste mohl dostat jiný hrnec uvnitř hodí i když není přesný, nestačí, aby se vešly jiný hrnec.
Mole, máte pravdu, je to stejné, o kterých je nejlépe použít kamna s hrnec ETA Express je to s výměníkem tepla. The desetiúhelník kamna měl plamen, který nebyl vytápění stánku. The whitebox byl.
24.července 2009 @ 9:01 am
Bob doporučuje Desetiúhelník, protože to pěkně zapadá do Bushbuddy (a že je prodává!)
Koupil jsem si Gnome používat jako záložní, protože to bylo nejlepší hořák a že potřebuje postavit držet bank. The AGG Pepsi může kamna didnt práce jako je široký hrnec kamna a plameny olizovali až boku hrnce. Používám Primus hrnec (ten, že je založeno na ETA), pro mou Bushbuddy, jak je to skoro stejné rozměry jako Snow Peak 900.
24.července 2009 @ 1:21 pm
Viz Vidím, že jako příklad použití správného typu kamen pro banku používáte.
Baz, můžete mít pravdu
Avšak vzhledem k tomu, že v mém nastavení Bushbuddy mám uchovávat SnowPeak 300 hrnek, stejně Desetiúhelník není použití tímto způsobem. I když ostatní budou menší kamna.
24.července 2009 @ 1:41 pm
Ve skutečnosti tedy nákup Gnome - zapadá upraveně ve studni v centru nebo v mém Snow Peak 600 hrnek, jestli jsem, že používáte.
24.července 2009 @ 2:14 pm
jen napadlo, který sporák je nejefektivnější a nejúčinnější ve větrných podmínkách, myslím, že to přijde až nejúčinnější čelního skla jako caldera kužel, ale já přemýšlel, jestli se ale zdá být dobrý čelního skla jasná odpověď možná isan't. uk vždycky vypadá tak větrno
25.července 2009 @ 1:11 pm
Uuum! No, moje chápání, proč jen se stalo, že se stal Desetiúhelník Bob BPL.co.uk doporučuje navíc bylo ve skutečnosti, protože zjistil, že dokonale vybavené přesně uvnitř Honey sporák, nikoli Bush Sporák Bush Buddy lookelike. To rozhodně prohlásil, že na své webové stránce příliš, a znovu zopakoval, že konkrétní místo coupla týmu příliš na závity OM pro Honey. Na vlákna pro OM Bush Sporák ačkoli, kde Bob rozhodně se pop v přispívat, on dělal žádnou zmínku vůbec Desetiúhelník jít dovnitř, že se pamatuji.
25.července 2009 @ 1:14 pm
David, ano Velké Británii je velmi větrno, a to stejná otázka byla položena na fóru OM, na které odpovědi byly toho názoru, že tam je obvykle nějaký kryt v okolí můžete využít jako čelní sklo, nejlepší z nich někdy může být dokonce ve stanu sám.
25.července 2009 @ 2:42 pm
Trevor, jsem e-maily od čtenářů, že bylo řečeno, že, a také se podívat na video Bushcooker, že Bob dělal.
David, ano, je to tady větrno, ale tam je vždy nějaká forma vnější kryt v okolí. Plus na videu, že druhá metoda skutečně používat hlavní část by docela dobrý sklo.
25.července 2009 @ 5:09 pm
Některé kde se v hlubinách času, v zaprášeném rohu kyberprostoru je krátké výměně slov mezi Bob a I. V těchto slovech Bob zmínil fakt, že Desetiúhelník pěkně zapadá v Bush Buddy ... bych jít a hledat, pokud Mohl bych být arsed
25.července 2009 @ 8:18 pm
Nebojte se Baz, je to ok můj kamarád já ti věřím, lol!